Városok
Város alakzatok
Régió nézetben a Város alakja pontszámtól függően változik.
- Város kinézet
Város tevezése Nyersanyag segédlet
- minden város helyzetétől függetlenül alap 14 bányával rendelkezik ezek fa/kő/vas és 2 tó.
- A város bányáit a Szomszédságában lévő erdők/dombok/hegyek/sikságok befolyásolják.
- Az alábbi Támlázat Mutatja hogy a Város mennyi plussz bányát illetve tavat fog kapni
- | Szomszédos | Átlós |
Erdő | 8 erdő | 4 erdő |
Domb | 8 szikla | 4 szikla |
Hegy | 8 vasérc | 4 vasérc |
Síkság | 1 tó | 1 tó |
Oceán | 1 tó | 1 tó |
Példa:
Edrő | Síkság | Hegy |
Erdő | Város | Síkság |
Síkság | Domb | Síkság |
A Város az alábbi Nyersanyagokkal fog rendelkezni:
26 fa (14 alap + 12 bónusz)
22 Kő (14 alap + 8 bónusz)
18 Vas (14 alap + 4 bónusz)
6 Tó (2 alap + 4 bónusz
26 fa (14 alap + 12 bónusz)
22 Kő (14 alap + 8 bónusz)
18 Vas (14 alap + 4 bónusz)
6 Tó (2 alap + 4 bónusz
Új város alapítása
Az első városod Ingyenes; Ezek után, ezeket a lépéseket kell követned:
1 Lépés
Fejlesztened kell a Holdfény tornyot (a 2. lépéshez) és Trinsic
Templomát (a 3. lépéshez) 10-es szintre. Szükséged lesz 2 piacra (a 4.
lépéshez):
250 szekérre vagy 25 kerskedő hajóra lesz szükséged; egy piac 10-es szinten csak 200 szekérrel rendelkezik, ezért van szükség 2 piacra.
250 szekérre vagy 25 kerskedő hajóra lesz szükséged; egy piac 10-es szinten csak 200 szekérrel rendelkezik, ezért van szükség 2 piacra.
2. Lépés
Ki kell kutatnod a Rangodat Báró - ra
1,000 Nyersanyag = 1 Tisztított nyersanyag.
Tisztíts meg 50,000 -et fából, kőből, vasból, és élelemből, hogy 50 megtisztított legyen (Sötétfa, Rúnakő, Veritium és Ősmag). Szükséged lesz még 50,000 aranyra. (azokon a világokon amik 2011 Szeptember 8. -án vagy később indultak, a szükséges arany mennyiség csak 40,000.)
1,000 Nyersanyag = 1 Tisztított nyersanyag.
Tisztíts meg 50,000 -et fából, kőből, vasból, és élelemből, hogy 50 megtisztított legyen (Sötétfa, Rúnakő, Veritium és Ősmag). Szükséged lesz még 50,000 aranyra. (azokon a világokon amik 2011 Szeptember 8. -án vagy később indultak, a szükséges arany mennyiség csak 40,000.)
3. Lépés
Képezzél ki bárót.
50,000 vas & 100,000 arany szükséges hozzá.
A Báró kiképzése néhány órát vesz igénybe.
50,000 vas & 100,000 arany szükséges hozzá.
A Báró kiképzése néhány órát vesz igénybe.
4. Lépés
Ezután küld el a bárót új várost alapítani vagy egy törvényen kívüli város-ba (letelepedés). (Nincs nyersanyagban eltérés).
100,000 fa & ka, 25,000 vas & élelem és 250 szekér vagy 25 kereskedőhajó szükséges. Mivel a tövényen kívüli város távolabb van az első várostól ezért számolni kell néni időt az útra.
Ha valaki estleg a kiválasztott helyre várost alapí miközben a báród úton van, a báród egyszerűen visszafordul az eredeti városba ahonnan elküldted. ilyen esetben nem veszítesz semmilyen nyersagot. Az Összes Szükséges erőforrás a 2. lépéstől. 150,000 fa & kő, 125,000 vas, 75,000 élelem és 150,000 arany. (140,000 arany az új világokban)
100,000 fa & ka, 25,000 vas & élelem és 250 szekér vagy 25 kereskedőhajó szükséges. Mivel a tövényen kívüli város távolabb van az első várostól ezért számolni kell néni időt az útra.
Ha valaki estleg a kiválasztott helyre várost alapí miközben a báród úton van, a báród egyszerűen visszafordul az eredeti városba ahonnan elküldted. ilyen esetben nem veszítesz semmilyen nyersagot. Az Összes Szükséges erőforrás a 2. lépéstől. 150,000 fa & kő, 125,000 vas, 75,000 élelem és 150,000 arany. (140,000 arany az új világokban)
Áttekintés:
Lépés | Szükséges | fa | kő | vas | élelem | arany |
Rang kutatása | Holdfény torony lv10 | 50,000 | 50,000 | 50,000 | 50,000 | 40,000 |
Báró kiképzése | Trinsic Temploma lv10 | 0 | 0 | 50,000 | 0 | 100,000 |
Letelepedés | 250,000 Szállítási kapacitás | 100,000 | 100,000 | 25,000 | 25,000 | 0 |
Város meghódítása
Ahhoz hogy meg tudj Hódítani egy más játékos által irányított
várost, kastélyra van szükséged. Lásd PvP section további
információkért.
Város elhagyása
A város elhagyásához, válasszad a Város elhagyása gombot a
városháza menüben. Ha csak egy várossal rendelkezel, erre nem lesz
lehetőséged. Helyette újrakezdési lehetőséged van amit az
Beállítások>Profil>Játék újrakezdésére kattintva tehetsz meg.
Ebben az esetben egy új helyen egy 3 pontos várossal fogsz kezdeni. A
Játékot az első 40 órában nem tudod újrakezdeni, és ezt nem tudod
megismételni 7 napig. Elhagyáshoz vagy újrakezdéshez egy kód szükséges,
amit a Regisztrációs e-mail címedre küldenek biztonsági okokból. Ezt a
kódot 24 órán belül több város elhagyására is használhatod. Város
elhagyásánál vagy újrakezdésnél a rangod megmarad. (A Rangod soha nem
fog elveszni.) Ha minden városod elpusztult újra kell indítani. Ebben az
esetben kód nem szükséges. Ha egy adott világban 14 napon keresztül
nem jelentkezel be, Törlődni fogsz azon a világban. Más lehetőség nincs
hacsak nem a fiók megszüntetést választod, de ez hatással van a többi
világra is.
Törvényen kívüli város
Ha egy játokos inaktív, városa mérete csökkeni kezd, és szabadon
foglalhatóvá válik. Ha a játékos rangja Gróf vagy annal masabb, Városa
törvényen kívülire fog alakulni legutolsó belépésétől számítva 30 nap
után. Ez a periódus Báró vagy ennél alacsonyabb rangnál 15 napra
csökken. A városok azonnal Törvényen kívülire vátoznak ha a tulajdonosa
elhadja vagy úgy dönt hogy újrakezdi. Bárót tudsz küldeni a Törvényen
kívüli városok elfoglalására, ami ugyanannyiba kerül, mintha egy új
várost alapítanál. (100k fa, 100k kő, 25k vas and 25k élelem), de az
épületek megmaradnak benne. Nem kastélyos törvényen kívüli város
elfoglalásához nem szükséges sereget küldeni a Báróval, de ha kastélyos,
akkor csak kastélyal rendelkező városból sereggel és báróval tudod
elfoglalni. Ha a báró a kiszemelt törvényen kívüli városra úgy ér be
hogy azt befoglalták, de elküldése pillanatában még még törvényen kívüli
város volt, Vissza fog térni a kiinduló városba mind a 250k
nyersanyaggal. Ha ez megtörténne figyelj a raktárad kapcitására.
Megépített városod elhagyásakor elveszted a nyersanyagot és bárót.
Törvényen kívüli városok épületei óránkész 1 szintet csökkennek, kezdve a
legmagasabb szintű épületekkel. Gyakran előfordul hogy a Városháza
szitje csökken, Ekkor mindaddig nem építhetsz más épületet míg a
Városházát nem fejleszted vissza. Mikor az elhagyatott város eléri a 3
pontot, rom lesz belőle. Romokat nem lehet foglalni, és pár órával
később teljesen eltűnik. A törvényen kívüli városokat illetve a romokat
szürke színnel jelölik a térképen. Amint egy város elhagyatott lesz,
van egy időszak mielőtt a törvényen kívüli város be lehet foglalni. Ez
az idő függ az utólsó tulajdonos Rangjától. Az Alábbi táblázat az
időszakot mutatja.
Rang | Várakozási Idő |
Báró | 8 és 16 óra között |
Gróf | 4 és 8 óra között |
Marki | 2 és 4 óra között |
Herceg | 1 és 2 óra között |
Fejedelem | 30 perc és 1 óra között |
Király | Azonnali |
Hódító | Azonnali |
Tengeren túli város alapítása
A játokosoknak lehetősege van más kontinensre való költözésre. Itt
egy példa: Rengeteg olyan klán van akiknek a tagjaik több kontinenes
vannak szerte az egész téképen. Ezek koordinációs írányítása nagyon
nehéz. Ezért, sok szövettség átköltözik 1 fő kontinensre. Lehet
alapítani városokat más kontinensen. Ennek kivitelezéséhez szükséged
van 25 kereskedőhajóra (ehhez egy 10-es szintű kikötő kell). Ezt
teljesítve jelentős aranyat fogsz kapni (város 2 kontinensen). Az
utazási idő a kontinensek között elég nagy. Ahhoz hogy nyersagot
küldhess ilyen falukba a nyersanyag fogadásához nincs szükséged se
kikötőre sem pedig piacra. Ha bárot küldesz várost alapítani más
kontinensre, de mielőtt beérnél egy új játékost pont oda születik, a
bárót illetve a nyersanyagokat vissza kell hívni. Üres kontinensre nem
lehet kiköltözni, addig míg a szerver meg nem nyitja az új
játékosoknak.
Város tervezési tippek
Optimális város tervezés
Ahhoz hogy optimizálni tudd a városodban a nyersanyag termelést,
bizonyos erőforrások mellé má más épületet kell építened. "A mellé” itt
8 rács - pozíciót jelent – vízszintes függőleges vagy átlós. A
maximálisan építhető épületek száma a városháza szintjétől függ amit
10-es szintig lehet fejleszteni. Figyelbe kell venned a nem tremelési
épületek követelményét, illetve építési helyét, meg kell találnod az
egyensút a maradék építkezési helybőé a fa-, kö-, vas-, és az
élelmiszer termelésben.
Az Elrendezés a következőkből áll:
Termelési épületek:
Az Elrendezés a következőkből áll:
Termelési épületek:
- Favágólak
- kőfejtő
- vasbánya
- tanya
minden épület 1 mezőt foglal el, kivétel a tanya amit búzamező vesz körül. Nyersanyag források ("Nyersanyag kitermelése”):
- erdő (favágolak)
- szikla (kőfejtő)
- vasérc (vasbánya)
- búzamező, tó (tanya)
Feldolgozási épületek:
- fürészmalom (favágólakhoz)
- kőműves (kőfejtőhöz)
- öntöde (vasbányához)
- malom (tanyához)
- kunyhó (mindegyikhez)
Minden feldolgozási épület és nyersanyag forrás növeli a termelési
épületek termelést a következőképp ha ezek 10-es szintűek
(feldolgozási épületek) és egymás szomszédságában vannak. Ezek
összeszorzódnak egymással (alap termeléssel), így megkapjuk a végső
termelést.
- 75% -ot feldolgozási épületre. Csak 1 alkalommal kapja meg.
- 50% -ot 1 nyersanyagforrásra és 40% -ot a többi szomszétságában lévőtől.
- 50% -ot 1 búzamezőre és 40% -ot a szomszédságában lévőtől (tanya).
- 50% -ot minden tóra ami a tanya szomszédságában van.
- 30% -ot minden kunyhóra ami a szomszédságámab van
1. Példa: Egyszeres bónusz:
Példa elhelyezés 1 Egy 10-es
szintű kőfejtő (alap termelése 300) 1 sziklával (bónusz 50%), 1 10-es
kőművessel (bónusz 75%) és egy 10- es kunyhóval (30% bónusz).300 ×
150% x 175% x 130% = 1024 kő/óra
2. Példa: Halmozott hatás:
Példa elhelyezés 2 Mint az 1.-es
példánál de további 2 sziklával és 2 darab konyhóval növelve. (További
kőműves nem kell mivel nincs hatása).A bónusz 3 sziklára 50% + 40% +
40% = 130% és a további feldolgozás 75%. 3 kunykóval a bónusz 90%. 300 ×
230% x 175% x 190% = 2294 kő/óra
3. Példa: Tanya kunyhókkal
Képzelj el 1 olyan tanyát ami körül, 1 malom, 1 tó és 6 búzamező
van (ezek mind 10-es szintűek). Ha az egyik +40% -os búzamező kunyhóra
cselénénk az csak 30% bónuszt adna, látszólag kevesebb lenne a
termelés. Viszontr, a kunyhó által adott bónusz kiszámításával több
lesz a termelés hiába csak 30% bónuszt ad a Búzamező 40%-hoz képest. 6
búzamezőve 1 malom és 1 tóval, kunyhó nélkül: 300 × 350% x 175% x 150% x
100% = 2756 élelem/óra. 5 búzamezővel és egy 10-es szintű kunyhóval
(+30%): 300 × 310% x 175% x 150% x 130% = 3174 Élelem/óra. Van 1
fordopont mikor kunyhók hozzáadásával a tanya élemtermelése csökket. A
farm termelése, 1 malommal és 1 tóval, a teljes termelés így alakul:
6 búzamező, 0 kunyhó = 2756 élelem/óra
5 búzamező, 1 kunyhó = 3174 élelem/óra
4 búzamező, 2 kunyhó = 3402 élelem/óra
3 búzamező, 3 kunyhó = 3441 élelem/óra
2 búzamező, 4 kunyhó = 3292 élelem/óra
1 búzamező, 5 kunyhó = 2953 élelem/óra
A legjobb eredményt 3 búzamezővel és 3 kunyhóval érhető el.
6 búzamező, 0 kunyhó = 2756 élelem/óra
5 búzamező, 1 kunyhó = 3174 élelem/óra
4 búzamező, 2 kunyhó = 3402 élelem/óra
3 búzamező, 3 kunyhó = 3441 élelem/óra
2 búzamező, 4 kunyhó = 3292 élelem/óra
1 búzamező, 5 kunyhó = 2953 élelem/óra
A legjobb eredményt 3 búzamezővel és 3 kunyhóval érhető el.
Más épületek
1. Katonai épületek: Ez az első város terv ajánlat új játékosok
számára. Hadsereg elején nem hasznos. Amire szükségünk van az egy 10-es
Holdfény torony nyersanyagok megtisztításához, egy 10- es Trinsic
Temploma báró képzésére és 1 barakk hogy a báronak legyen helye. Ha
idegeskednél a védelem miatt, a Trinsic Temlom ás a 10-es barakk 1000
férőhelyet biztosít az egységeknek. Ne feledkezz el helyet hagyni a
báronak, hogy meg tudd alapítani a 2. városodat.
2. Raktárok alkotóelemei az új városnak. Két darabot ajánlok. Érdemes ezeket nyersanyag feldolgozó épületek mellé tenni. (fűrészmalom, kőműves) ezek megnövelik a nyersanyak kapacitását a raktárban.
3. arany/szállítás: Mivel a szállítási épületek (kikötő/piac) gyorsítják az aranytermelést a városházába, Ezeket az épületeket érdemes bérházak mellé építeni.
4. Összegezve: Mindenhez amit építesz fa és kő kell, ezért az elején ezek termelésén legyen a fő hangsúly
2. Raktárok alkotóelemei az új városnak. Két darabot ajánlok. Érdemes ezeket nyersanyag feldolgozó épületek mellé tenni. (fűrészmalom, kőműves) ezek megnövelik a nyersanyak kapacitását a raktárban.
3. arany/szállítás: Mivel a szállítási épületek (kikötő/piac) gyorsítják az aranytermelést a városházába, Ezeket az épületeket érdemes bérházak mellé építeni.
4. Összegezve: Mindenhez amit építesz fa és kő kell, ezért az elején ezek termelésén legyen a fő hangsúly
Általános termelő város
Kezdjük ela játékot a segédlet felhasználásával. Ez egy oktató rész. Szerencsére minden nyersagból van bőven.Első város: Épületek nélkül
Első város: Befejezve
A város a követkeező építési sorrendből alakult ki:
#1: Klsszikus 3-as nyersanyagtermelés kialakítása. Adott 3 szikla egymás alatt vagy mellet. Ezek mellé épütünk 3 kőbányát és a középső mellé 1 kőművest általános termelés
#2: Első két fő dolog a fa és kő. 3. az élelem. Majd a vas utoljára.
#3: Néha a természetes nyersanyag útba van. Ezért érdemes törölni őket a termelés céljára.
#4: Ezután letesszük a kunyhókat a termelési épületek mellé. Ha nem tudjuk mellé tenni akkor is érdemes valahova elhelyezni. A Cél Hogy elérjük a minimális gyártási sebességet amire későbbiekben legalább szükségünk lesz. Ez 1500% Ami 14 kunyhót jelent 10-es szinten. Véleményem szerint a 2000% ajánlott (19 kunyhó).
#5: Ha többet szeretnél megtudni a Városok tervezéséről, látogassál el az alábbi címre. Advanced City Design and Placement