Hétfő, 2024-04-29, 00:18:23
Üdvözöllek Vendég

Lord of Ultima leírások magyarul

Honlap-menü
Belépés
Keresés
Körkérdésünk
Csatlakoztál már az európai w101-es világhoz?
Összes válasz: 11
Naptár
«  Április 2024  »
HKSzeCsPSzoV
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Városok

Város alakzatok

Régió nézetben a Város alakja pontszámtól függően változik.
  • Város kinézet
 

Város tevezése Nyersanyag segédlet

  • minden város helyzetétől függetlenül alap 14 bányával rendelkezik ezek fa/kő/vas és 2 tó.
  • A város bányáit a Szomszédságában lévő erdők/dombok/hegyek/sikságok befolyásolják.
  • Az alábbi Támlázat Mutatja hogy a Város mennyi plussz bányát illetve tavat fog kapni
- Szomszédos Átlós
Erdő 8 erdő 4 erdő
Domb 8 szikla 4 szikla
Hegy 8 vasérc 4 vasérc
Síkság 1 tó 1 tó
Oceán 1 tó 1 tó
Példa:
Edrő Síkság Hegy
Erdő Város Síkság
Síkság Domb Síkság
A Város az alábbi Nyersanyagokkal fog rendelkezni:
26 fa (14 alap + 12 bónusz)
22 Kő (14 alap + 8 bónusz)
18 Vas (14 alap + 4 bónusz)
6 Tó (2 alap + 4 bónusz
 

Új város alapítása

Az első városod Ingyenes; Ezek után, ezeket a lépéseket kell követned:

1 Lépés

Fejlesztened kell a Holdfény tornyot (a 2. lépéshez) és Trinsic Templomát (a 3. lépéshez) 10-es szintre. Szükséged lesz 2 piacra (a 4. lépéshez):
250 szekérre vagy 25 kerskedő hajóra lesz szükséged; egy piac 10-es szinten csak 200 szekérrel rendelkezik, ezért van szükség 2 piacra.

2. Lépés

Ki kell kutatnod a Rangodat Báró - ra
1,000 Nyersanyag = 1 Tisztított nyersanyag.
Tisztíts meg 50,000 -et fából, kőből, vasból, és élelemből, hogy 50 megtisztított legyen (Sötétfa, Rúnakő, Veritium és Ősmag). Szükséged lesz még 50,000 aranyra. (azokon a világokon amik 2011 Szeptember 8. -án vagy később indultak, a szükséges arany mennyiség csak 40,000.)

3. Lépés

Képezzél ki bárót.
50,000 vas & 100,000 arany szükséges hozzá.
A Báró kiképzése néhány órát vesz igénybe.

4. Lépés

Ezután küld el a bárót új várost alapítani vagy egy törvényen kívüli város-ba (letelepedés). (Nincs nyersanyagban eltérés).
100,000 fa & ka, 25,000 vas & élelem és 250 szekér vagy 25 kereskedőhajó szükséges. Mivel a tövényen kívüli város távolabb van az első várostól ezért számolni kell néni időt az útra.
Ha valaki estleg a kiválasztott helyre várost alapí miközben a báród úton van, a báród egyszerűen visszafordul az eredeti városba ahonnan elküldted. ilyen esetben nem veszítesz semmilyen nyersagot. Az Összes Szükséges erőforrás a 2. lépéstől. 150,000 fa & kő, 125,000 vas, 75,000 élelem és 150,000 arany. (140,000 arany az új világokban)

Áttekintés:

Lépés Szükséges fa vas élelem arany
Rang kutatása Holdfény torony lv10 50,000 50,000 50,000 50,000 40,000
Báró kiképzése Trinsic Temploma lv10 0 0 50,000 0 100,000
Letelepedés 250,000 Szállítási kapacitás 100,000 100,000 25,000 25,000 0
 

Város meghódítása

Ahhoz hogy meg tudj Hódítani egy más játékos által irányított várost, kastélyra van szükséged. Lásd PvP section további információkért.

Város elhagyása

A város elhagyásához, válasszad a Város elhagyása gombot a városháza menüben. Ha csak egy várossal rendelkezel, erre nem lesz lehetőséged. Helyette újrakezdési lehetőséged van amit az  Beállítások>Profil>Játék újrakezdésére kattintva tehetsz meg. Ebben az esetben egy új helyen egy 3 pontos várossal fogsz kezdeni. A Játékot az első 40 órában nem tudod újrakezdeni, és ezt nem tudod megismételni 7 napig. Elhagyáshoz vagy újrakezdéshez egy kód szükséges, amit a Regisztrációs e-mail címedre küldenek biztonsági okokból. Ezt a kódot 24 órán belül több város elhagyására is használhatod. Város elhagyásánál vagy újrakezdésnél a rangod megmarad. (A Rangod soha nem fog elveszni.) Ha minden városod elpusztult újra kell indítani. Ebben az esetben kód nem szükséges. Ha egy adott világban 14 napon keresztül nem jelentkezel be, Törlődni fogsz azon a világban. Más lehetőség nincs hacsak nem a fiók megszüntetést választod, de ez hatással van a többi világra is.

Törvényen kívüli város

Ha egy játokos inaktív, városa mérete csökkeni kezd, és szabadon foglalhatóvá válik. Ha a játékos rangja Gróf vagy annal masabb, Városa törvényen kívülire fog alakulni legutolsó belépésétől számítva 30 nap után. Ez a periódus Báró vagy ennél alacsonyabb rangnál 15 napra csökken. A városok azonnal Törvényen kívülire vátoznak ha a tulajdonosa elhadja vagy úgy dönt hogy újrakezdi. Bárót tudsz küldeni a Törvényen kívüli városok elfoglalására, ami ugyanannyiba kerül, mintha egy új várost alapítanál. (100k fa, 100k kő, 25k vas and 25k élelem), de az épületek megmaradnak benne. Nem kastélyos törvényen kívüli város elfoglalásához nem szükséges sereget küldeni a Báróval, de ha kastélyos, akkor csak kastélyal rendelkező városból sereggel és báróval tudod elfoglalni. Ha a báró a kiszemelt törvényen kívüli városra úgy ér be hogy azt befoglalták, de elküldése pillanatában még még törvényen kívüli város volt, Vissza fog térni a kiinduló városba mind a  250k nyersanyaggal. Ha ez megtörténne figyelj a raktárad kapcitására. Megépített városod elhagyásakor elveszted a nyersanyagot és bárót. Törvényen kívüli városok épületei óránkész 1 szintet csökkennek, kezdve a legmagasabb szintű épületekkel. Gyakran előfordul hogy a Városháza szitje csökken, Ekkor mindaddig nem építhetsz más épületet míg a Városházát nem fejleszted vissza. Mikor az elhagyatott város eléri a 3 pontot, rom lesz belőle. Romokat nem lehet foglalni, és pár órával később teljesen eltűnik. A törvényen kívüli városokat illetve a romokat szürke színnel jelölik a térképen. Amint egy város elhagyatott lesz, van egy időszak mielőtt a törvényen kívüli város be lehet foglalni. Ez az idő függ az utólsó tulajdonos Rangjától. Az Alábbi táblázat az időszakot mutatja.
Rang Várakozási Idő
Báró 8 és 16 óra között
Gróf 4 és 8 óra között
Marki 2 és 4 óra között
Herceg 1 és 2 óra között
Fejedelem  30 perc és 1 óra között
Király Azonnali
Hódító Azonnali
 

Tengeren túli város alapítása

A játokosoknak lehetősege van más kontinensre való költözésre. Itt egy példa: Rengeteg olyan klán van akiknek a tagjaik több kontinenes vannak szerte az egész téképen. Ezek koordinációs írányítása nagyon nehéz. Ezért, sok szövettség átköltözik 1 fő kontinensre. Lehet alapítani városokat más kontinensen. Ennek kivitelezéséhez szükséged van 25 kereskedőhajóra (ehhez egy 10-es szintű kikötő kell). Ezt teljesítve jelentős aranyat fogsz kapni (város 2 kontinensen). Az utazási idő a kontinensek között elég nagy. Ahhoz hogy nyersagot küldhess ilyen falukba a nyersanyag fogadásához nincs szükséged se kikötőre sem pedig piacra. Ha bárot küldesz várost alapítani más kontinensre, de mielőtt beérnél egy új játékost pont oda születik, a bárót illetve a nyersanyagokat vissza kell hívni. Üres kontinensre nem lehet kiköltözni, addig míg a szerver meg nem nyitja az új játékosoknak.

Város tervezési tippek

Optimális város tervezés

Ahhoz hogy optimizálni tudd a városodban a nyersanyag termelést, bizonyos erőforrások mellé má más épületet kell építened. "A mellé” itt 8 rács - pozíciót jelent – vízszintes függőleges vagy átlós. A maximálisan építhető épületek száma a városháza szintjétől függ amit 10-es szintig lehet fejleszteni. Figyelbe kell venned a nem tremelési épületek követelményét, illetve építési helyét, meg kell találnod az egyensút a maradék építkezési helybőé a fa-, kö-, vas-, és az élelmiszer termelésben.
Az Elrendezés a következőkből áll:

Termelési épületek:
  • Favágólak
  • kőfejtő
  • vasbánya
  • tanya
minden épület 1 mezőt foglal el, kivétel a tanya amit búzamező vesz körül. Nyersanyag források ("Nyersanyag kitermelése”):
  • erdő (favágolak)
  • szikla (kőfejtő)
  • vasérc (vasbánya)
  • búzamező, tó (tanya)
Feldolgozási épületek:
  • fürészmalom (favágólakhoz)
  • kőműves (kőfejtőhöz)
  • öntöde (vasbányához)
  • malom (tanyához)
  • kunyhó (mindegyikhez)
Minden feldolgozási épület és nyersanyag forrás növeli a termelési épületek termelést a következőképp ha ezek 10-es szintűek (feldolgozási épületek) és egymás szomszédságában vannak. Ezek összeszorzódnak egymással (alap termeléssel), így megkapjuk a végső termelést.
  • 75% -ot feldolgozási épületre. Csak 1 alkalommal kapja meg.
  • 50% -ot 1 nyersanyagforrásra és 40% -ot a többi szomszétságában lévőtől.
  • 50% -ot 1 búzamezőre és 40% -ot a szomszédságában lévőtől (tanya).
  • 50% -ot minden tóra ami a tanya szomszédságában van.
  • 30% -ot minden kunyhóra ami a szomszédságámab van

1. Példa: Egyszeres bónusz:

Példa elhelyezés 1 Egy 10-es szintű kőfejtő (alap termelése 300) 1 sziklával (bónusz 50%), 1 10-es kőművessel (bónusz 75%) és egy 10- es  kunyhóval (30% bónusz).300 × 150% x 175% x 130% = 1024 kő/óra

2. Példa: Halmozott hatás:

Példa elhelyezés 2 Mint az 1.-es példánál de további 2 sziklával és 2 darab konyhóval növelve. (További kőműves nem kell mivel nincs hatása).A bónusz 3 sziklára 50% + 40% + 40% = 130% és a további feldolgozás 75%. 3 kunykóval a bónusz 90%. 300 × 230% x 175% x 190% = 2294 kő/óra

3. Példa: Tanya kunyhókkal

Képzelj el 1 olyan tanyát ami körül, 1 malom, 1 tó és 6 búzamező van (ezek mind 10-es szintűek). Ha az egyik +40% -os búzamező kunyhóra cselénénk az csak 30% bónuszt adna, látszólag kevesebb lenne a termelés. Viszontr, a kunyhó által adott bónusz kiszámításával több lesz a termelés hiába csak 30% bónuszt ad a Búzamező 40%-hoz képest. 6 búzamezőve 1 malom és 1 tóval, kunyhó nélkül: 300 × 350% x 175% x 150% x 100% = 2756 élelem/óra. 5 búzamezővel és egy 10-es szintű kunyhóval (+30%): 300 × 310% x 175% x 150% x 130% = 3174 Élelem/óra. Van 1 fordopont mikor kunyhók hozzáadásával a tanya élemtermelése csökket. A farm termelése, 1 malommal és 1 tóval, a teljes termelés így alakul:
6 búzamező, 0 kunyhó = 2756 élelem/óra
5 búzamező, 1 kunyhó = 3174 élelem/óra
4 búzamező, 2 kunyhó = 3402 élelem/óra
3 búzamező, 3 kunyhó = 3441 élelem/óra
2 búzamező, 4 kunyhó = 3292 élelem/óra
1 búzamező, 5 kunyhó = 2953 élelem/óra
A legjobb eredményt 3 búzamezővel és 3 kunyhóval érhető el.

Más épületek

1. Katonai épületek: Ez az első város terv ajánlat új játékosok számára. Hadsereg elején nem hasznos. Amire szükségünk van az egy 10-es Holdfény torony nyersanyagok megtisztításához, egy 10- es Trinsic Temploma báró képzésére és 1 barakk hogy a báronak legyen helye. Ha idegeskednél a védelem miatt, a Trinsic Temlom ás a 10-es barakk 1000 férőhelyet biztosít az egységeknek. Ne feledkezz el helyet hagyni a báronak, hogy meg tudd alapítani a 2. városodat.
2. Raktárok alkotóelemei az új városnak. Két darabot ajánlok. Érdemes ezeket nyersanyag feldolgozó épületek mellé tenni. (fűrészmalom, kőműves) ezek megnövelik a nyersanyak kapacitását a raktárban.
3. arany/szállítás: Mivel a szállítási épületek (kikötő/piac) gyorsítják az aranytermelést a városházába, Ezeket az épületeket érdemes bérházak mellé építeni.
4. Összegezve: Mindenhez amit építesz fa és kő kell, ezért az elején ezek termelésén legyen a fő hangsúly

Általános termelő város

Kezdjük ela játékot a segédlet felhasználásával. Ez egy oktató rész. Szerencsére minden nyersagból van bőven.
Első város: Épületek nélkül
Első város: Befejezve
A város a követkeező építési sorrendből alakult ki:
#1: Klsszikus 3-as nyersanyagtermelés kialakítása. Adott 3 szikla egymás alatt vagy mellet. Ezek mellé épütünk 3 kőbányát és a középső mellé 1 kőművest általános termelés
#2: Első két fő dolog a fa és kő. 3. az élelem. Majd a vas utoljára.
#3: Néha a természetes nyersanyag útba van. Ezért érdemes törölni őket a termelés céljára.
#4: Ezután letesszük a kunyhókat a termelési épületek mellé. Ha nem tudjuk mellé tenni akkor is érdemes valahova elhelyezni. A Cél Hogy elérjük a minimális gyártási sebességet amire későbbiekben legalább szükségünk lesz. Ez 1500% Ami 14 kunyhót jelent 10-es szinten. Véleményem szerint a 2000% ajánlott (19 kunyhó).
#5: Ha többet szeretnél megtudni a Városok tervezéséről, látogassál el az alábbi címre. Advanced City Design and Placement
Viccek
Hasznos linkek:
Mentett bejegyzések
Mini-chat
Statisztika

Online összesen: 1
Vendégek: 1
Felhasználók: 0

Új európai szerver indult w101 névvel, ahová összegyűltek a magyar világok legjobb játékosai egyetlen erős szövetségben. Csatlakozz Te is, ha tagja akarsz lenni annak a csapatnak, ami meghódítja Európát! (Hungarians nevű szövetségünkbe várunk minden magyar játékost, legyen az akár tapasztalt, vagy első világos, kezdő)