Csütörtök, 2024-05-23, 02:52:01
Üdvözöllek Vendég

Lord of Ultima leírások magyarul

Honlap-menü
Belépés
Keresés
Körkérdésünk
Csatlakoztál már az európai w101-es világhoz?
Összes válasz: 11
Naptár
«  Május 2024  »
HKSzeCsPSzoV
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Természeti erőforrások

Jelzés Nyersanyag Természeti erőforrás Természeti erőforrás hatása
Wood Fa Wood Minden Favágó 50% termelési bónuszt kap minden első erdőrésztől, minden további szomszédos erdő 40%-ot ad. A fűrészmalom további 75%-ot ad a termeléshez, és minden szomszédos kunyhó plusz 30%-ot ad.
Stone Stone Minden Kőfejtő 50% termelési bónuszt kap minden első sziklamezőtől, minden további szomszédos szikla 40%-ot ad. A kőműves további 75%-ot ad a termeléshez, és minden szomszédos kunyhó plusz 30%-ot ad.
Iron Vas Iron Minden Vasbánya 50% termelési bónuszt kap minden első vasércmezőtől, minden további szomszédos vasércmező 40%-ot ad. A öntöde további 75%-ot ad a termeléshez, és minden szomszédos kunyhó plusz 30%-ot ad.
Food Élelem Grainfield Minden Tanya 50% termelési bónuszt kap minden első búzamezőtől, minden további szomszédos búzamező 40%-ot ad. A malom további 75%-ot ad a termeléshez, és minden szomszédos kunyhó plusz 30%-ot ad.
Food Élelem Lake A tavak növelik a tanyák termelését 50%-al ( 2 max)
Az aranyat bérházak építésével szerezhetünk adót szedve a várostól a bérházak adózását a szomszédos piacok növelik.

Nyersanyagok kitermelése

A kitermeléshez minden egyes nyersanygnak megvan a saját termelőegysége amit az adott természeti erőforrás mellé kell helyezni a termelőépületek 3*3 as területről minden szomszédos nyersanyagmezőből termelnek. Egy nyersanyagmező köré több termelő is építhető amik termelése azonos lesz.A termelés mennyisége három részből adódik össze:
  • Nyersanyagmezők számától a termelőépület szomszédságában
  • Az épület szintje
  • Segédépületek száma és szintje a termelő épület szomszédságában(kunyhó,fűrésztelep).
A kunyhók mindenféle termelő épület nyersanyag feldolgozását segítik. A fűrésztelepek öntödék malmok stb. max75% termelésnövekedést biztosítanak míg a kunyhók max30%-ot de ezt mindkét épületfajta mnden szomszédos termelőnek megadja. A malmok stb... az épület szinjétől függően adják a bónuszt.


Építkezés szabályai

1.Minden termelő épület(kőfejtő,stb...) legyenszomszédos egy feldolgozóval(fűrésztelep,stb...)
2. Minden feldolgozó legyen szomszédos 2 termelő épülettel.
3. Minden termelő rendelkezzen75% bónusszal a nyersanyagmezőktől, ez lehet két mező vagy 1 mező és egy kunyhó.
4. Minden kunyhó érintsen 3 termelőt. Ha ezekre törekszünk az építkezés folyamán akkor nem lesznek nyersanyagproblémák, persze ez függ az kitermelhető mezők elhelyezkedésétől is. Fontos az is hogy a meglévő nyersanyag mezőket megsemmisíthetjük viszont ujakat nem hozhatunk létre tehát ezt érdemes jól átgondolni mielőtt nekiállunk. A megfelelő építési sebesség egy város esetében 2000% ezt a kunyhók szintjének növelésével érjük el , ez a sebesség már elfogadható építési időt ad a 7-8-9-10 szintek megépítéséhez is.


Szállítás

A már megtermelt nyersanyagot néha szállítanunk is kell ehhez szükség lesz egy vagy több piacra vagy kikötőre. A fogadó városban nincs szükség piacra. a játékban még egy fontos nyersanyag van az arany amit szerezhetünk többféle képpen is az egyik módja a bérház és kikötő épitése ezek hozama növelhető a köréjük épített piacokkal, bár szemyélszerint inkább ajánlom az egy piac köré épített több bérház verziót mivel ez többet hoz.
Viccek
Hasznos linkek:
Mentett bejegyzések
Mini-chat
Statisztika

Online összesen: 1
Vendégek: 1
Felhasználók: 0

Új európai szerver indult w101 névvel, ahová összegyűltek a magyar világok legjobb játékosai egyetlen erős szövetségben. Csatlakozz Te is, ha tagja akarsz lenni annak a csapatnak, ami meghódítja Európát! (Hungarians nevű szövetségünkbe várunk minden magyar játékost, legyen az akár tapasztalt, vagy első világos, kezdő)